In San José en weer weg

6 augustus 2015 - San José, Costa Rica

Vandaag ben ik teruggekomen in San José na een hell of een busreis. In de bergen word ik toch steeds een beetje wagenziek en het eerste uur was het erg druk in de bus en warm. Vanmiddag om kwart voor 1 vertrokken en om half 7 was ik in huis. Fijn om weer mijn verhaal te kunnen doen, warm eten voorgezet te krijgen en een wasje te kunnen draaien. Ik heb mijn tas uitgepakt en alles ligt alweer klaar voor morgen. We gaan samen het weekend weg, richting het zuiden aan de pacific zijde. Zondag reis ik weer door met rugzak naar Corcovado, een groot nationaal park met primary forest.

Afgelopen dagen zat ik Monteverde, Santa Elena en Fortuna. Maar daar schrijf ik later nog wel wat meer over. Ik heb in ieder geval al veel vogels gezien en andere dieren. In de regen door het regenwoud gewandeld, via honderden meters kabelbaan over het bos 'gevlogen', over brokstukken van de laatste vulkaanuitbarsting gelopen en twee uur liggen badderen in een warm water rivier, verwarmd door de vulkaan.

1. Ethy:
    9 augustus 2015
    Melanie,
    ik heb nog niet gereageerd maar ik volg je en geniet met je mee, ik vind het geweldig wat je allemaal al ondernomen hebt.
    Heb je ook al leuke mensen " een leuke vriendin" ontmoet?
    hier gaat alles zijn gangetje, geniet jij nog maar met volle teugen van alles want de tijd vliegt!!
    kus
    Ethy
  2. Prisca:
    10 augustus 2015
    Hoi lieve Meel,
    Ik zie nu pas je heerlijke verhalen. Zo herkenbaar! Ik krijg helemaal backflashes.
    Wat geweldig wat je allemaal onderneemt. Je ziet wel alle bijzonderheden. Geniet ze en kom ook weer veilig thuis.
    Veel liefs
    Pris
  3. Jessie:
    15 augustus 2015
    Dag melanie,
    Wat maak je toch een fantastisch avontuurlijke reis! Heel moedig en ondernemend. Ik kan me voorstellen dat je zo af en toe even rust nodig hebt om al die indrukken te verwerken. Geniet nog even van al dat moois en kom goed terug.